Kompletujemy DROPSowe zamówienie

Kompletujemy kolejne DROPSowe zamówienie na promocyjne, „alpaczane” motki. Planujemy zamknąć je w piątek późnym wieczorem i wysłać za Morze Bałtyckie, żeby włóczki dla nas spakowano i pojawiły się w drugim tygodniu listopada na półkach Sklep-IKu.
Stąd pytanie do Was – czy coś jest potrzebne? Może któraś z Was wie, że potrzebuje konkretnego koloru lub rodzaju DROPSowej włóczki i chce mieć pewność, że znajdzie się to w zamówieniu.
- Jeżeli to jest włóczka, którą mamy w ofercie, ale akurat jest jej za mało albo się skończyła, to podajcie nam nazwę, kolor i potrzebną ilość.
- W przypadku tych włóczek nie są potrzebne żadne „przedpłaty”, zaliczki itp. Po prostu zamawiamy więcej, żeby spełnić Wasze potrzeby i marzenia.
- Jeżeli to włóczka „alpaczano-promocyjna”, ale tego rodzaju motków nie ma w Sklep-IKowej ofercie (np. Alpaca Boucle), to też możemy sprowadzić określony kolor, ale wtedy całymi opakowaniami (DROPS pakuje po 1 kilogramie).
- W przypadku tych włóczek również nie ma żadnej potrzeby płacenia z góry jakichkolwiek zaliczek. Wychodzimy z założenia, że to nasza dżentelmeńska umowa – my się postaramy, żeby to dojechało, Wy macie świadomość, że to było dla Was i nie wycofujecie się z zakupu, żebyśmy nagle nie zostali z jednym opakowaniem koloru włóczki, której na co dzień nie sprzedajemy.
- Informacje o potrzebach i marzeniach zbieramy mailowo – wystarczy zajrzeć na stronę Kontakt i napisać do nas (formularz po prawej) lub z dowolnej strony Sklep-IKu przez komunikator w prawym dolnym rogu „Masz pytanie?”.
- Odezwiemy się z informacją, czy DROPS ma daną włóczkę i kolor „na stanie” w tej chwili i czy jest w ogóle szansa na jej zamówienie.
- Kiedy dostawa już dojedzie i będzie na półkach, to damy znać mailem, że jest i można kupować.
Czekamy na maile do piątku wieczorem. W sobotę będziemy kompletować ostateczne zamówienie i wysyłać do Skandynawii.