Informacja na temat wysyłek – WAŻNE

Data publikacji: 3 grudnia 2016|Kategoria: Bez kategorii|Czas czytania: 1,9 min|

Zaczyna się bardzo gorący okres przedświąteczny i widać to w sferze wysyłkowej. Poczta i InPost przypominają bardzo obładowanego Mikołaja.

Poniżej informacje, które mogą Wam pomóc.

  • Przede wszystkim Sklep-IK działa normalnie i nie mamy żadnych opóźnień w przygotowywaniu i wysyłaniu paczek.
  • InPost wydaje się znacznie gorzej radzić sobie z przewożeniem i dostarczaniem paczek. Widać to szczególnie w dużych miastach. Paczki dłużej leżą w oddziałach, czasami kilka dni. Często zdarza się też, że kurier próbuje kilkakrotnie wrzucić paczkę do paczkomatu, bo jest on przepełniony.
    Jeżeli macie wrażenie, że paczka zbyt długo jest w drodze, to możecie skontaktować się z InPostem, dzwoniąc na ich infolinię. Tu uczulamy, że trzeba poczekać na połączenie czasami kilkadziesiąt minut. Można też wysłać do nich pytanie ze strony InPostu. Wszystkie informacje kontaktowe znajdziecie tutaj. Dzwoniąc lub pisząc do nich, możecie się umówić, że paczka trafi do innego, mniej obłożonego paczkomatu lub do punktu mobilnego, czyli będziecie mogli ją odebrać od kuriera prosto z samochodu.
  • Poczta Polska nie odnotowuje w tej chwili większych problemów z terminowością dostarczania. Zazwyczaj udaje im się dostarczyć paczkę w ciągu dwóch dni roboczych. Trzech maksymalnie.
  • Uwaga, zdarza się, że przy odbiorze paczki na stacji Orlen nie są przez Stację z Paczką wysyłane smsy, że paczka już jest i można ją odebrać. Nie czekajcie zbyt długo. Po dwóch, trzech dniach roboczych od momentu, kiedy wysłaliśmy paczkę (a o tym wiecie, bo wysyłamy maila z numerem nadania, a poczta wysyła smsa o nadaniu) jedźcie na stację i zapytajcie o swoją paczkę. Zazwyczaj już jest i można ją odebrać.
  • My ze swojej strony monitorujemy wysłane przesyłki bardzo intensywnie. Przy dużych opóźnieniach w InPoście dzwonimy do nich i poganiamy do działania, ale nie możemy na przykład zdecydować, że można zmienić paczkomat, to możecie tylko Wy. Dajemy Wam też znać telefonicznie, jeśli widzimy, że paczka zbyt długo leży na poczcie. Przypominam, że od momentu otrzymania awiza/smsa o możliwości odebrania z poczty macie na to 7 dni.