Uwaga! Klienci Alior Banku i T-Mobile!

Ważna informacja dla Klientów Alior Banku, BPH i T-Mobile Usługi Bankowe! Od piątku wieczorem do poniedziałku rano nie będą oni mogli korzystać z usług bankowych, także z płatności PayU.
Klienci Alior Banku oraz T-mobile Usługi Bankowe nie będą mogli dokonywać płatności w ramach metody „Płacę z Alior Bankiem” oraz „Płacę z T-mobile Usługi Bankowe” w trakcie przerwy modernizacyjnej od godziny 22:30 w dniu 24.03 marca (piątek) do godziny 08:00 w dniu 27 marca (poniedziałek).
Klienci Alior Banku oraz T-mobile Usługi Bankowe będą mogli w tym czasie realizować transakcje kartą płatniczą.
Kanał „Przelew z BPH” zostanie na stałe wyłączony w dniu 23.03 (czwartek) o godz. 19:30.
Ma to związek z ostateczną integracją Alior Banku i BPH.
Jeżeli ktoś korzysta z tych usług, to sugerujemy, by planowane zakupy zostały zrealizowane w Sklep-IKu do piątku i by powstrzymać się przed składaniem zamówień w czasie weekendu, ponieważ nie będzie możliwe dokonanie płatności.